maandag 18 november 2013

Wonderen der natuur

Voor mijn verjaardag, in oktober, heb ik van een vriendin, als cadeau, een paar rare knollen gekregen.



 Het leken wel platgeslagen aardappels. 

Het advies was om ze gewoon op een schaal te leggen of in de tuin onder de grond te stoppen.
Ik koos voor het eerste, omdat de knollen me intrigeerde en dat graag op de voet wilde volgen.
Ik heb ze, zonder water, op een schaal gelegd en afgewacht.
Nadat ik na een aantal weken geen verandering zag, ben ik de knollen gaan bekijken.
 Ze bleken op zijn kop te liggen, want aan de onderzijde begon wat te ontstaan.
Het leken wel kleine wormpjes die uit de knol wilden kruipen. Echt heel bijzonder.
Nu we weer wat verder zijn, ontstaan er prachtige fragiele bloemen.
Hoe groot kan het contrast zijn?


Echt een wonder der natuur!












Geen opmerkingen:

Een reactie posten