maandag 25 november 2013

Opdracht 2, het resultaat

Hierbij toon ik jullie het resultaat van de 2e opdracht die ik mijzelf en eventuele andere enthousiastelingen, 2 weken geleden heb gegeven.


Het materiaal was kosteloos en het thema: ik hou van.......

 
Ingezonden door Anja!

 
Goh, waar zou zij van houden!! ;-))
 
 
 
Ingezonden door Henrike
 

 
(kosteloze Emoji) houtjes gevonden op het strand van Rügen, dichtopéén geplakt als een Emoji hart
behangen met mijn Emoji Barbapappa verzameling.
 
 
 
Ingezonden door Loes
 
 
Ik houd heel erg van paarden!
 
 
 
Van L=
 







 
Ik hou ervan om van materiaal wat je eigenlijk vaak in je handen hebt en weggooit, dingen te maken, of te gebruiken. Deze keer heb ik alleen wc rollen gebruikt.
Dit soort gezichten had ik een keer hier gespot en vond dat zo boeiend dat ik het een keer zelf wilde proberen. Het resultaat kan er niet aan tippen, maar het was wel heel leuk om te doen.
 
 
 
 
 
Verder ben ik nog begonnen met een adventkalender. Ik had nog niet genoeg wc rollen, maar dit is het begin. Bruin papier op maat geknipt van de wc-rol en deze gestempeld. Op het rolletje geplakt en de uiteinden naar binnen geduwd. Nu heel hard nadenken wat ik er allemaal in ga stoppen.
 


 
En als laatste wc-rol project, heb ik gestempeld. Leuk als cadeaupapier!
 
 
 
Bedankt voor het meedoen en ik zal snel de nieuwe opdracht er op zetten.
x L=
 
 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten