dinsdag 7 oktober 2014

Feestborden!

Ja, afgelopen vrijdag mocht ik weer een jaartje ouder worden.
44 Jaar om precies te zijn. Mooi getal of niet?

De weersvoorspelling voor de dag was prachtig. Eerst een beetje mist, maar daarna zou de zon doorbreken.
Ik vier mijn verjaardag, meestal, door met wat dames ergens te gaan wandelen en daarna gezellig te lunchen of high tea-en. Dit jaar hield ik het dicht bij huis. We wonen vlak bij een prachtig bos en om het mijzelf gemakkelijk te maken had ik de hapjes bij de dames van JE Theetafel besteld. Echt een aanrader.

Door de mist waren er vele spinnenwebben in het bos prachtig te zien. Helemaal met de zon die haar best deed om door de druppels heen te komen.




Na een heerlijke wandeling konden we verhit, moe maar voldaan ons zetelen in de zon onder het genot van koffie/thee en heerlijke hapjes van nieuwe gebakbordjes.
Jawel, deze had ik de dag voor mijn verjaardag nog even gemaakt. We hebben namelijk niet echt handige bordjes en ik wilde wel eens spelen met porseleinstift/verf.

Bij de Hema wat bordjes gekocht. De porseleinstiften en verf lagen al een tijdje te wachten op een
klusje. 



Met wat ideeĆ«n van mijzelf en hulp van internet, de bordjes versierd. 
Het geheel in blauwtinten gehouden.




Drogen en bakken en klaar om allerlei lekkernijen van te eten!



Helaas, na het eerste gebruik bleek er al wel wat schade te ontstaan. mmm, misschien niet goed schoongemaakt? Verder heb ik alle instructies goed opgevolgd.
Opnieuw proberen maar! Ach,zo blijf je bezig.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten