zondag 9 maart 2014

Opdracht 4 vervolg

Het is al weer een tijdje geleden dat ik mijzelf een opdracht heb gegeven op deze blog. Om precies te zijn op 9 december 2013 de laatste. Het resultaat hiervan moet nog steeds komen, terwijl ik mijzelf steeds 2 weken te tijd geef om er iets van te maken. Nu kan ik wel allerlei excuses gaan verzinnen waarom het nog niet gebeurd is, maar wie zit daar op te wachten en wie hou ik dan voor de gek.
Als je wilt weten waar dit over gaat, kan je hier het begin van de opdrachten lezen.

Oftewel ik ga weer met goede moed aan de slag met de opdracht van 9 dec.
Thema: vroeger 
Materiaal: kralen.

Mocht iemand die dit leest gezellig mee willen doen? Be my guest.
Stuur een foto van je resultaat naar mijn contact adres en over 2 weken zet ik het op mijn blog.

Veel plezier en laat de creativiteit maar stromen.

groet L=

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten