maandag 30 september 2013

Workshop

Afgelopen week heb ik een leuke buikgriep gehad, dus daarom nu pas weer een berichtje.

Vorige week zaterdag heb ik een workshop gevolgd bij Marjanke de Bruijn van Mus atelier.
Haar werk boeit me al een tijdje en ik wilde graag een keer een workshop bij haar volgen.

Wat ik er leuk aan vind is dat ze in haar kunstwerken gebruik maakt van allerlei afbeeldingen uit tijdschriften, waarop ze verder associeert met beelden en teksten.
Het was een heel inspirerende dag, waarbij ik met een vol hoofd weer huiswaarts ben gekeerd.
Kijk vooral een keer op haar site en zie wat voor een mooie en bijzondere dingen ze maakt. Niets is haar te gek.

Dit is wat ik die dag gecreƫerd heb. Het is nog niet allemaal af, maar dan hebben jullie vast een idee.


 
Dit was een oud doek, wat ik overgeschilderd heb. Nog niet af. 
 


 
Dit is een paneel van een houten speelboerderij, die kapot was.
 
 

 
Dit is geschilderd op een plaat mdf.









 

1 opmerking:

confetti lab zei

Wat is dat mooi geworden!

Een reactie posten